dimecres, 3 de març del 2010

RICKY LOVER

El seu nom és Esther López Estevan. És de Villar i viu ací des de que va nàixer. La vaig conèixer quan vaig vindre a estudiar a l’institut, i, encara que no hem anat a la mateixa clase abans, aquest any, per sort, hem coincidit.

Li agrada tot tipus de música, especialment Michael Jackson i Queen. Pel que fa a la lectura, cal dir que no és una gran lectora, però el génere que més li agrada és el teatre.

La seua afició es disfressar-se de qualsevol cosa per tal de pasar-ho bé i sobretot el que més la defineix és la seua afició per Ricky Rubio pel qual està bastant obsessionàda i sinó fixeu-vos en el seu carpesà.

Les seues virtuts són moltes, però vaig a destacar el seu gegant cor i la seua bona voluntat per a fer qualsevol cosa que necessites.

El seu defecte és el de preocupar-se massa pels altres i patir per ells sense necessitat.

És una gran amiga perquè en poc temps m’ha demostrat que puc comptar amb ella per a tot i confiar-li qualsevol cosa.

Espere que continuem juntes molts anys ,i, que encara que ella visca en un altre lloc que jo, quan terminem els nostres estudis a l’institut continuem tenint una bona amistat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada