dimecres, 3 de març del 2010

JIÈ MÂ

La meua amiga es diu Gemma, Gemma amb dues emes es clar. Va nàixer a Valencia a l'any 1994, però sempre a viscut ací, al Villar. Vaig conèixer-la quan jo vaig arribar al col·legi d'ací, més o menys als 4 ó 5 anys. A Gemma li agrada moltísim el rock and roll. Sempre està cantant cançons de grups com Extremoduro, Sabina, la Fuga, etc.

L'agrada esquiar, jugar al balonmà, la bicicleta, córrer, el xocolata, la piscina, eixir, anar de festa, fer bromes, parlar, cantar, la roba, el tuenti,el Messenger, l'ordinador, la musica, LLEGIR! L'enamora llegir llibres d'amor. No s'ha acabat un i ja ha començat l'altre.

Té una afició secreta, l'agrada moltísim quedar-se dormint per els matins i després clar, arriba tard al institut. Sempre està fent moneries i brometes, sempre. És amiga dels seus amics, i mai li falta ningú.

M'agrada passar l'estona amb ella perquè sempre acabem partint-nos de la risa. Els seus defectes? Doncs ara no sé, tendra algun, com tots, però jo sempre intente recordar no més les seues virtuts. Hem passat milions de episodis divertits i crec que no cabrien ací. Qualsevol vesprada juntes es un episodi inoblidable.

Me l'estime molt, encara que de vegades ens enfadem.

El seu desig per al futur és formar una família, i sobre tot ser mare. Cada vegada que ve un bebè, li cau la baveta. Espere que mai en la vida perdem el contacte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada