dimarts, 9 de març del 2010

LA TÍMIDA


Vull parlar de la meua amiga Clara que viu al mateix poble que jo, Villar del Arzobispo.
La vaig conèixer per un amic que era amic de les dues i des d'aquest any som companyes i amigues.
A ella li agrada tot tipus de música però destaca el pop: Cant del Loco, Peresa i Maldita Nerea. L'esport que li agrada és l'handbol i li agrada llegir els llibres de misteri.
És una noia que té moltes virtuts, per exemple, li pots contar coses i saps que ella et va ajudar i no li contarà a ningú. És una noia molt divertida i sincera.
Quan sortim aprofitem per a fer-nos fotos i passar-nos-ho molt bé. Ella té algun defecte, que és molt tímida. Moltes vegades ens preguntem per què som amigues però jo pense que és la meva amiga perquè és una xica amb qui compartesc moltes coses encara sortim poc però el temps que sortim el gaudim a cor què vols.
La vull molt perquè sempre que la necessite hi està. Quan estem juntes els moments que sempre recordem són quan ens vam anar a un safareig i gairebé caiem dins de l'aigua, si nosaltres haguéssim caigut haguéssim ficat també a un altre amic.
A mi m'encantaria que la nostra amistat no s'acabés mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada